Zaloguj się

Studio Fitness Jump Białystok Kluby fitness, Sport

Magnoliowa 13, Białystok

Aerobik BUP – Brzuch, Uda, Posladki – typowa lekcja aerobowa z rozgrzewką i wzmacnianiem w pozycjach dolnych na matach. Zajęcia są często prowadzone z wykorzystaniem pomocniczych przyborów wzmacniających: hantle, piłki i gumy. Trening kończony jest krótką relaksacją.

Step BUP – Brzuch, Uda, Pośladki – zajęcia charakteryzują się wykorzystaniem platformy, tj. stopnia, używanego np. do naprzemiennego wchodzenia i schodzenia. Zajęcia z choreografią taneczną i wzmacnianiem poszczególnych grup mięśniowych: brzucha, ud i posladków. Trening kończony jest relaksacją.

Aerobik Piłki – zajęcia prowadzone w wolniejszym tempie, bardziej w charakterze zajęć gimnastyczno-rehabilitacyjnych. Celem ćwiczeń jest przede wszystkim wzmocnienie kręgosłupa i mięśni brzucha. Ćwiczenia odprężające i równoważne – trening mający na celu znaczny, jednorazowy wysiłek, który jednak nie jest szkodliwy dla organizmu. Bezpieczny, nawet dla osób 70-letnich

Zajęcia dla najmłodszych to program 60 minut ćwiczeń: część wzmacniająca i elementy choreograficzne, ciągła obserwacja zachowania i umiejętności fizycznych dzieci, ich słuchu muzycznego i dynamiki ruchu. Zajęcia mają na celu uczenie dzieci aktywnego i zdrowego stylu życia, poznania różnych form fitnessu, takich jak: piłki, step, taniec. Ćwiczenia te urozmaicone są zabawą, grami ruchowymi, ekspresją. Całość przygotowuje dzieci do świadomego treningu własnego ciała i nawyku aktywności ruchowej.
Vital Dance:
Jedna z bardziej aktywnych form ruchu. Przez całe zajęcia, pod okiem instruktora, tworzona jest choreografia taneczna bazujaca na krokach z kilku stylów tanecznych: funk, hiphop, jazz dance, pop. Zajęcia prowadzone są z fitnessowymi zasadami, z domieszką tańca. Jest to świetna zabawa i intensywny wysiłek przy dynamicznej muzyce, która nadaje niepowtarzalnego klimatu. Na tych zajęciach pracujesz całym ciałem, angażując kokretne grupy mięśniowe. Jednym słowem: trening z zabawą. Zapraszamy!

Forma ćwiczeń zdecydowanie różniąca się od aerobiku; mniej dynamiczna i skonczna. Nie oznacza to jednak że są to ćwiczenia prostsze! Wykonywany na macie trening całego ciała obejmuje ponad 500 ćwiczeń, które kładą nacisk na własciwą pozycje ciała, giętkość i rozwój mięśni. Trening ten świetnie mobilizuje stawy kręgosłupa i obręczy biodrowej, poprawia gibkość sylwetki, koordynację ruchów i harmonię całego ciała.

Zajęcia prowadzone są przez licencjonowanego instruktora zajęć z samoobrony. Program zajęć obejmuje:

– wykorzystanie instynktownych reakcji obronnych człowieka
– zwiększenie pewnosci siebie
– wykorzystanie psychologicznych aspektów samoobrony
– zajęcia przeznaczone dla osób poczatkujacych są prowadzone w formie cyklu 2-m-ęcznego, spotkania 3 razy w tygodniu.

Serdecznie zapraszamy!

Ul. Magnoliowa 13
15-669 Białystok
Tel. 0669 386 668
Godziny otwarcia:
PN – PT: 17:00 – 22.00
SB.: w zależności od grup

Źródło opisu: http://www.jumpfitness.pl/index.php
Źródło zdjęć: http://www.jumpfitness.pl/index.php
Dodane: 2010-04-03 11:24:23 przez becia119

Lokalizacja

Dodaj Komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ocena ogólna