Zaloguj się

Biuro podróży „Index” Katowice Biura podróży, Turystyka

Stawowa 5/7, Katowice

Biuro powstało w 1994 roku. Od tego czasu w firmie wyodrębniły się trzy działy: turystyki, nauki i pracy.

W dziale turystyki organizowane są przede wszystkim wyjazdy dla grup szkolnych oraz letnie i sylwestrowe dla młodych ludzi. Dzięki solidności i zaangażowaniu firmy już kilka lat temu została ona przyjęta w poczet członków Górnośląskiej Izby Turystyki, także jako jedna z pierwszych w Polsce otrzymała zezwolenie na organizację turystyki o nr 88.

W dziale nauki i pracy organizowane są wyjazdy au-pair za granicę. Firma jest członkiem i współzałożycielem OSPAP-Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Biur Au Pair. Jest także znaczącym organizatorem kursów pilotów wycieczek.

E-mail: biuro@indexpolska.com.pl

Ocena ogólna 0.0
  • Kamil
    8 maja 2009 at 08:23

Majowa wycieczka (2009) do Wilna wyglądała bardzo podobnie, jak opisuje to p. Agnieszka. Hotel miał być w odległości 12 min. od starówki, okazało się, że jest gdzieś na peryferiach Wilna. Pilot wycieczki mówił pod nosem do najbliższych osób, nie czekał na osoby, które spóźniły się kilka minut na zbiórkę po czasie wolnym („Podałem na głos numer mojej komórki”), podawał nieprawdziwe informacje („Zamek w Trokach odbudowano kilkanaście lat temu”), a w drodze powrotnej się obraził i jeden jedyny postój na odcinku Troki-Warszawa został wymuszony dopiero głośnym buntem wycieczkowiczów. Zaliczyliśmy kilka ważnych miejsc (Troki, Ostra Brama, Cmentarz na Rossie), ale do sporej części obiektów nie mogliśmy wejść z powodu świąt państwowych, festiwalu muzyki ulicznej i uroczystości polonijnych – organizator powinien upewnić się, czy obiekty, do których chce zaprowadzić turystów, są w konkretne dni czynne. Ciekawe CZYNNE miejsca (jak Muzeum Mickiewicza) pokazywano nam od zewnątrz i polecano zwiedzić je w czasie wolnym (po godzinie ich zamknięcia).

Nie polecam nikomu.

• gośćć
    24 sierpnia 2009 at 17:20

Biuro podróży index wogole nie zna się na profesjonalnym organizowaniu imprez zagranicznych. Pilot na Wilno, „Pan Stasiu” to kompletna pomyłka. Wydzierał się tylko na turystów i wiecznie mu cos nie pasowało.

• ziomo
    12 lutego 2010 at 21:31

A ja myślę,że to co wy piszecie to nieprawda.Chcecie tylko obrzydzic wyjazd ludziom, którzy jadą z tego biura.

• Miciztanka
    12 lipca 2010 at 10:47

Ja z nimi bylam na wycieczce w Pradze – zastrzeżenie do hotelu, pilota i organizacji żaden szal.

• arek111
    3 stycznia 2011 at 02:06

Sylwester w Wiedniu z tym biurem – porażka.
    Więcej na stronie turysci.org. Czekam na opinie o tym biurze, może wspólnie wyegzekwujemy swoje prawa.

• Werka
    28 lutego 2011 at 14:55

A ja jestem bardzo zadowolona z tego biura !
    I serdecznie je polecam !

• m.haras@op.pl
    3 maja 2011 at 13:30

Nikomu nie polecam. Bałagan , niekompetencja, organizacja pełna niedomówień.

• Maciejek..
    4 maja 2011 at 22:09

lUDZIE TRZYMAJCIE SIE DLA WLASNEGO ZDROWIA I DOBRA OD TEGO BADZIEWIA JAK NAJDALEJ WRÓCILEM WCZORAJ Z RZYMU 90 OSÓB UPCHNELI W JEDNYM AUTOKARZE Z JEDNĄ PILOTKĄ DRAMAT ZŁODZIESTWO NIC WIECEJ!!!

• Anonim
    25 maja 2008 at 10:46

Ja wróciłam właśnie z weekendu w Pradze. Hotel – miał być 3 gwiazdkowy w centrum, okazał się rozpadajacym się molochem ponad 30 min jazdy autokarem do centrum. Dopłata za pokój 2 osobowy z łazienka przepadła, wszyscy nocowalismy w tych samych pokojach ( osoby ktore zaplacily za pokoje studio pod Praga oraz ci ktorzy doplacali aby miec komfortowe warunki). Przewodnik był najgorszym z jakim miałam kiedykolwiek doczynienia. Nie potrafił wogóle grupy zorganizować, mówił pod nosem i do siebie. W tłumie nie dało się go zauważyć. Większść osób już po pierwszym dniu zwiedzała indywidualnie aby cokolwiek zobaczyć, poniważ jedyne co oglądaliśmy z przewodnikiem to fasady budynków. Do żadnego obiektu z wyjatkiem 2 kościołów nie wchodziliśmy. Zresztą kwintesencją było zdanie „to jest pomnik mężczyzny bardzo ważnego dla Pragi – nazwisko w tej chwili wyleciało mi z głowy-„tak za każdym niemal razem. KATASTROFA. Sposobem na pozbieranie grupy przez tego pana było rozdanie swojego nr tel. komórkowego. Jak ktoś sie zgubił – głownie z jego winy- musiał dzwonić i płacić za roaming. NIgdy więcej nie pojade z tym biurem. Niekompetentni oszuści. nadmienie, że osoby z tego wyjazdu już piszą zbiorową reklamacje.

• marynero
    20 czerwca 2013 at 07:55

Byliśmy z biurem podróży Index na wycieczce we Włoszech, i nie mamy żadnych zastrzeżeń, nie wiem jak inne wycieczki, ale ta była naprawdę super.Przewodniczka i kierowcy spisali się na medal. Ogólnie uważam wycieczka fajna w atrakcyjnej cenie.

• Wojtek
    25 czerwca 2013 at 15:44

Z biurem podróży Index wycieczkowałem już nie raz. Parę dni temu wróciłem z wycieczki z Hiszpanii. Jestem mega zadowolony z tego co się dowiedziałem o tym kraju od naszej rezydentki, która była bardzo kompatybilna. Hotel z widokiem na morze również mi się podobał, a posiłki naprawdę były przepyszne. Nie wiem czemu niektórzy dają negatywne opinie, bo jeszcze nigdy nie miałem takiej sytuacji jaką oni opisują z tym biurem. Ogólnie to kolejnym razem znowu wybiorę B.P. Index, bo jest to moje sprawdzone biuro. Bardzo wszystkim ko POLECAM 🙂

• Kiwi
    17 października 2013 at 11:45

Realziacja na 6! byłam przerażona jak przeczytałam opinie z 2011 roku o biurze podróży Index, ale chyba zmieniło się na moje szczeście na dobre. Pełen profesjonalizm. transport na czas w dobrych warunkach, autobus lux w rzeczywistości był luks, przewodniczka bardzo sympatyczna, z inteligentnym dowcipem, na bieżąco informowała gdzie jesteśmy, kiedy przekraczamy granicę, itd. biuro wliczam do sprawdzonych i wkrótce planuje kolejny wyjazd, teraz może na sylwestra się skusze choć to jeszcze się okaże 😉

• czarna
    19 listopada 2013 at 09:21

Polecam biuro podróży index. Orgnizacja profesjonalna. Autokar sprawny i wygodny, świetny , wygadany pilot/przewodnik, warunki pokojowe na dobrym poziomie (trzygwiazdkowy), jedzenie smaczneWart spróbować czegoś a la hamburger / pljeskavica. Polecam ywjazdy z tym biurem

• Justii33
    11 lipca 2014 at 14:03

dzieki dzieki indexie! :):):) kolonie we wloszech naprawde spoczi : ) fajni opiekunowie i grupa, wracam do was za rok1

• Mirosława
    22 września 2014 at 13:11

Biuro turystyczne Indeks to jest porażka, nie doradzam wyjazdu z tego biura podróży. Moje dziecko było na kolonii w Bułgarii w czasie podróży przez niechlujstwo kierowcy, który nie zamknął bagażnika, wypadła torba. Niestety nie znaleziona jej, kupiona mojemu synowi najpotrzebniejsze rzeczy, których jednak było mało i nie starczyło mu nawet bielizny na wszystkie dni. W dalszym ciągu walczymy o zwrot pozostałych pieniędzy za utracony bagaż ! Dziecko czułe się samotne i gorsze od innych, chciało wrócić do domu. Moim zdaniem jest to skandal ! i przestroga przed tym biurem.

• funcia
    17 lutego 2015 at 12:00

Polecam Biuro Podróży INDEX. Doskonale zorganizowali nam wycieczkę walentynkową do Paryża. Było romantycznie, nie musieliśmy się niczym przejmować. Nie mieliśmy większych opóźnień. W autokarze było czysto, maszyna sprawna, a kierujący zmieniali się co jakiś czas za kierownicą. Cały wyjazd będziemy długo i mile wspominać. Przy okazji chcielibyśmy Was podpytać czy byliście kiedyś na jarmarkach wielkanocnych za granicą? warto? Index też ma je w ofercie, korzystaliście? http://www.indexpolska.com.pl/jarmarki-wielkanocne Lpeiej z biurem czy samemu?

• Mac
    26 marca 2015 at 15:31

Kadra, ceny, hotel, jedzenie, atrakcje – wszystko było bardzo OK! Luty, ferie w Zakopcu.

• Maro
    17 kwietnia 2015 at 09:48

B.P Index nie zawodzi. Fachowo zorganizowany obóz żeglarski w Mazurach, pełen czad 🙂 Hotel najwyższej klasy, SPA, basen, sauna nawet kręgielnia się znajdzie. Nic tylko woda, słońce i dziewczyny w bikini. Dzięki Index ! 😀

• Aga
    12 maja 2013 at 16:47

Witam byłam z tym biurem 1-05.05.2013 w Paryżu. Firma niekompetentna która zatrudnia przewodników którzy nie potrafią upilnować grupy, zorganizować powrotu do hotelu. Po 1,5 godzinnym marszobiegu po ulicach Paryża zostaliśmy zostawieni a pani pilot poszła szukać autokaru….żenada. Autokar szrot bez sprawnej klimatyzacji z zasypiającym kierowcą za kierownicą który rysuje w nocy cały bok autokaru. A na koniec 2 godz. czekania na autokar który miał jechać bezpośrednio do Warszawy ale tak się nie stało jechaliśmy przez Łódź. Na dodatek właściciel biura INDEX zachowywał się jak gówniarz który nawet nas nie przeprosił za kolejne oszustwo z ich strony!! SZCZERZE NIE POLECAM NIKOMU!!!!!!