Zaloguj się

Biuro podróży „HUBTOUR” Szczecin Biura podróży, Turystyka

Jagiellońska 86, Szczecin

Biuro turystyczne HUBTOUR istnieje na rynku już od 1994 roku . Dzięki dużemu zaangażowaniu i wielu staraniom personelu, biuro może zaoferować atrakcyjne formy spędzenia urlopu.

Propozycje zawierają : wczasy , wycieczki .
Oferuje pobyt w Chorwacji, Grecji, Hiszpanii, Włoszech i Francji. Tam lato trwa od maja do października !!!

Biuro zapewnia transport do miejscowości docelowych luksusowymi autokarami z klimatyzacją, barkiem i WC.

Oferty kierowane są zarówno dla Klientów indywidualnych jak i grupowych takich jak: szkoły, zakłady pracy, kluby itp.

E-mail: hubtour@poczta.onet.pl
Fax: (091) 488-88-19
Telefon: (091) 433-81-00
WWW: http://www.hubtour.republika.pl/

Źródło opisu: http://www.hubtour.republika.pl/
Źródło zdjęć: http://www.hubtour.republika.pl/
Dodane: 2008-03-27 14:21:18 przez Rafa

Lokalizacja

0.0 z 5.0
Ocena ogólna 0.0
  • Alicja
    1 czerwca 2016 at 11:48

    Jeżeli interesuje cię wycieczka do Grecji z okien autokaru, to wspaniała sprawa. 3500 kilometrów w 9 dni . Wszędzie szybko, a najszybciej na postojach. 70 osób / z Uniwersytetu Trzeciego wieku więc nie młodych i nie tak sprawnych / wysiadających z autokaru w 15 lub 20 min do toalety, to czasami trzeba było cudu przy dwóch oczkach, aby zdążyć. Samo wyjście z piętra jednym zejściem dla wszystkich zajmowało sporo czasu, gdy tymi samymi drzwiami wychodził dół autokaru i obsługiwany był jednocześnie barek / swoją drogą niezły interes za 180 ml odmierzanej plastikowym kubeczkiem wrzątku 1 zł/ . Dolny pokład mógł przecież dla usprawnienia wsiadanie i wysiadanie używać przednich drzwi. Toaleta w autokarze bez klamki, zablokowana walizką po uprzednim wytłumaczeniu się z konieczności skorzystania. Pilot bez zahamowań wyrażał swoja opinię co można w toalecie, o osobach, które jako ostatnie wracały do autokaru wypominając poprzednie spóźnienia wynikające z jego nie informowania wszystkich o zmianie godziny wyjazdu. Pan Mirek, bo o nim mowa, był arogancki, nie uprzemy, niechętnie lub wcale nie udzielał odpowiedzi, bo „już mówiłem”. Tak duża grupa ludzi nie może skupić się tak blisko pilota, aby wszystko usłyszeć. Sam wiecznie szukał ludzi, którzy nie poszli do obiektu lub nawet wcale nie wyruszyli na trasę zapominając o tym. Nie udzielał odpowiedzi bo „mam przerwę na kawę” lub ” ja teraz odpoczywam”. Na wieczorze greckim ludzie poupychani przy stolikach w zatłoczonej sali / o tańcach nie było mowy/ poproszony o to by dostarczyli brakujący kieliszek odpowiedział ” ja też nie mam”. Przecież znał język, po to był opiekunem grupy, za to brał pieniądze . Wieczór grecki dodatkowo płatny 10 euro połączony z obiadokolacją / zmęczeni o 21 po dwóch dniach dojazdu/. Więc prośba o kieliszek nie była chyba zbyt wygórowana. Pan Mirek pilnował barku, aby wszyscy zapłacili dodatkowe pieniądze kwota z 85 euro w ofercie wzrosła do 95 euro przy wyjeździe, rzekomo na wskutek wzrostu cen biletów w Grecji /, rozdania słuchawek / wielokrotnie używanych za które tez płaciliśmy 10 euro/ i skrupulatne zebranie ich jeszcze przed Belgradem. W programie dzień 9. Dla chętnych krótkie zwiedzanie miasta m. in. Twierdza Kalmegdan . Prawie bieg na górę, gdy doszli ” słabsi” komentarz ” cieszę się, że doszliście, tylko dlaczego tak późno”. Wracamy. Bez słuchawek powiedział dla pierwszych parę informacji, większość nie dosłyszała, reszta nie wiedziała nawet po co tam pobiegła. Ot zwiedzanie Belgradu. Numer swojego telefonu Pan Mirek podał w Atenach, na koniec wycieczki, gdy zostawił nas na placu na 5 godzin dając 3 plany miasta z punktu informacji turystycznej / pewnie w ostatniej chwili dowiedział się ,że tak będzie i nie zdążył się przygotować/. Ci co obawiali się, że się zgubią, nie ruszyli się z miejsca. A może w Atenach było coś jeszcze godnego uwagi poza Akropolem.? Przez 5 godzin coś można by turystom jadącym tak daleko pokazać. Taki pilot, to porażka. Przy Kanale Korynckim kazał ludziom wyrzucić lody, bo do autokaru nie wolno, a w Mykenach czeka przewodnik. Potem okazało się, że staliśmy godzinę / bez żadnej informacji/, bo pilot pomylił godziny spotkania i przywiózł nas za wcześnie. Wiecznie narzekający na turystów, poganiający nieustanie, wypominający każde niedociągnięcie. Niewybredne komentarze na temat toalety, a już szczytem wszystkiego było potraktowanie starszego mężczyzny na granicy Węgierskiej. Zdecydowanie można to zrobić w inny sposób, to było oburzające. Z takim przewodnikiem nie było przyjemności w zwiedzania tak pięknej Grecji . Niesmak pozostaje. Biuro podróży Hubtour straciło z pewnością wielu potencjalnych klientów.

    Pomocna recenzja2
  • Anonim
    28 września 2015 at 11:48

    W lipcu byłam z Biurem na wycieczce w Bułgarii. Tez zdecydowanie nie polecam. Tyle jest różnych biur w Szczecinie że można wybrać spokojnie inne. Hubtour to – brak profesjonalizmu, niegrzeczni kierowcy a nawet niektórzy chamscy, żałosny pilot i co najgorsze wyjątkowo „niegrzeczny” właściciel. Na wycieczce brak opieki pilota, problematyczne ubezpieczenie, długie przejazdy, dziwnie wydłużone trasy, szybkie zwiedzanie nocą. W Biurze Hubtour wszystko jest „ważne”???!!! – tylko nie klient. MASAKRA. OMIJAĆ Z DALEKA

    Pomocna recenzja1
  • koleżanki
    3 września 2013 at 06:21

    Byłam z tym biurem Paryż-Hiszpania, wielkie nieporozumienie ,tępo jak na maratonie, zwiedzanie Paryża prosto z autokaru od 7.00 rano i tak po nocce w autokarze biegiem do 23.00, nocleg z łóżkami piętrowymi 3 osoby w ciasnym pokoiku jak coś chciało się zjeść z własnych zapasów to na łóżku a gotowanie wody na herbatę to przez głowę koleżanki na umywalce. A prysznice to super zbiorowe na korytarzu.
    Ludzie za własne pieniądze takie tortury to szok. Przez nieuwagę zapisałam się na inną wycieczkę z tym biurem na jesień ,ale jak zaskoczyłam co to za biuro poprosiłam o dokładny opis wyjazdu , w odpowiedzi otrzymałam informację że jak mi nie odpowiada cena do usługi to nie muszę korzystać, wobec czego poprosiłam o wykreślenie z listy wyjazdu i zwrot zaliczki i już czekam tydzień na odpowiedź i cisza co prawda chodzi o 100 złotych , dla mnie to też pieniądze. Kto z nimi się wybiera niech uważa na ofertę.

    Pomocna recenzja
  • Miśka
    20 sierpnia 2013 at 20:08

    Byliśmy na wycieczce Wilno w sierpniu 2013 z zorganizowaną grupą pracowników MOPS ze Złocieńca , totalna porażka , współczuć należy podopiecznym .
    Wycieczka ciekawa ale zupełnie żle zorganizowana , w drugim dniu wycieczki mordercze tempo , po całonocnej podróż zwiedzanie Wilna do godziny 22 , za to w dniu wyjazdu 6 godzin czasu wolnego w mieście po wykwaterowaniu z hotelu o godzinie 9 , wyjazd z Wilna o 22 / 30 .
    Do tej godziny bezcelowe błąkanie po mieście indywidualnie .

    Pomocna recenzja
  • Anonim
    15 sierpnia 2013 at 21:45

    Nie polecam tego biura, podczas wycieczki do paryza w sierpniu 2013r. wystepowal ciagly pospiech, czulem sie jak bym byl zwodnikiem podczas wyscigu pokoju…, a ponadto fatalnie zorganizowane noclegi w hotelu, szefowi i kierowcom brak kultury osobistej, jedynie przewodnik byl ok.

    Pomocna recenzja
  • Anonim
    25 lipca 2013 at 19:01

    w lipcu tego roku bylam z tym biurem w Chorwacji,totalna katastrofa,apsolutnie nie polecam

    Pomocna recenzja
  • Anonim
    4 czerwca 2013 at 20:38

    Nie polecam, noclegi w motelach śmierdzących, głośnych, byłem z nimi w Paryżu, tupeciarze w tych motelach rozdzielają znajomych i dają do obcych osób. Oczywiście z noclegami jedno wielkie zamieszanie, na nocleg do motelu zjawialiśmy się po godz 23. Autokary stare i niewygodne. Lepiej dopłacić kasę i skorzystać z usług innego biura !

    Pomocna recenzja
  • Maria
    6 maja 2013 at 19:02

    Byłam w kwietniu na wycieczce p.t.Południowe Włochy z Biurem HUBTOUR ze Szczecina.Mogło być pięknie,ale nie było. A to dlatego,że znowu ktoś pomyślał ale…. nie do końca.Wystarczyło zmienić dwie rzeczy: 1) nie 7 noclegów a 8 i 2) baza noclegowa nie 30 km za Neapolem a między Rzymem a Neapolem.To byla mordercza wycieczka gdyż większość czasu spędzaliśmy w autokarze, zwiedzanie odbywało się w expresowym tempie a posiłki w porach nie do zakceptowania tj.sniadanie o ok.7:00 godz. a obiadokolacja … o godz. 22-23 w nocy,zasypialiśmy nad stołem.A mogło być miło.Autokar,kierowcy i pilot bez zarzutu,Włochy cudowne,pogoda wyśmienita.Mogło być… a nie było.Wycieczka trochę w stylu lat 80 ubieglego stulecia.Czemu dalej tak się nie szanujemy? Przecież była to wycieczka zorganizowana specjalnie dla seniorów.

    Pomocna recenzja
  • agaton
    3 listopada 2014 at 19:15

    w marcuu 2014 byliśmy z tym biurem we Włoszech, totalna nagonka,hotel pokoje obskurne w piwnicach, ciemne, sniadania 7,00 obiadokolacje 23, cały cza s w autokarze, Neapol-Rzyn, Wezuwiusz nie zaliczony pomimo, że był w programie, ttalno klęska.Włochy piękne, tylko my umęczeni, zwłaszcza droga powrotna Asyż czekanie aż kierowcy się wyśpią

    Pomocna recenzja
  • pipi
    17 marca 2013 at 20:44

    Nie polecam tego biura. Byłam na wycieczce Hiszpania i Monako.W pierwszym dniu,kiedy dojechaliśmy do Lyonu bardzo rano,przy okropnej pogodzie(wiatr,śnieg)chodziliśmy po mieście, zmęczeni, zmarznięci.W tym czasie kierowcy odpoczywali ,nie było mowy o tym aby wrócić do autokaru i jechać dalej.Wiele osób się pochorowało.Przed nami dalsza podróż do Hiszpanii,dobiliśmy późnym wieczorem. Wracając już do domu, ta sama sytuacja spotkała nas w Monako. Wiele godzin spędziliśmy w supermarkecie, czekając do 24.00,aż kierowcy się wyśpią. Nie zamówiliśmy 40 porcji parówek u panów kierowców,dlatego za karę w autokarze byliśmy dopiero o24.00, a nie o 22.00 w przypadku złożenia zamówienia .Wystarczyło przemyśleć plan wycieczki i sprawy by nie było. Muszę zaznaczyć, iż atmosfera pod pałacem Księcia Monako nie była przyjemna.Trasa wycieczki była interesująca, lecz organizacja jej jest do poprawki.

    Pomocna recenzja
  • kasika
    31 sierpnia 2010 at 02:33

    Pierwszy i ostatni raz pojechałam z tym biurem. Kierowcy świetni a pilot p. Filip profesionalny, miły, pomocny. Byłam na wycieczce Paryż-Hiszpania. W Hiszpani okazało się że zostało zrobione zamieszanie z pokojami miały być 2 powychodziły 3 osobowe w rezultacie w jednym pokoju było 5 osób w drugim 4, a wszystko po to aby niektórzy mogli być w podwójnym pokoju. Hotel bez klimatyzacji niby 3 gwiazdki, jedzenie w kółko takie same i mało smaczne. Autobus mało wygodny na taką trasę i ściąganie za wrzątek 1 zł. Na koniec okazało się że spędziliśmy 9 godzin w Norymbergi w paskudną pogode w centrum handlowym.

    Pomocna recenzja
  • najka1
    6 lutego 2010 at 13:38

    eee ale to miejsce na zdjęciu to chyba ni z POLSKI???

    Pomocna recenzja
  • pichus
    27 listopada 2009 at 17:24

    Nie podoba mi się i tyle

    Pomocna recenzja
  • sol29
    17 września 2009 at 19:17

    fajne

    Pomocna recenzja

Dodaj Komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ocena ogólna